søndag, mars 25, 2007

Ja så var det jammen meg søndag igjen....
Det var dette med de målene jeg har satt meg da...
Denne uken skulle jeg tekste NM LO en, rydde i båndene mine og lage en BOM LO. Det er ingen tvil om at det hjelper å lure seg selv. Med unntak om tekst på NM loen så er jeg i MÅL.. og i tillegg har jeg laget en LO til!!!! Stolt ja!!!
Målene for neste uke er vanskelige å sette. Reiser til Moi på scrappejentetur på fredag, så jeg rekner med at det blir MYE scrapping der.
Men før jeg reiser skal jeg:
- PLANLEGGE
- Printe bilder
- Finne og printe ut en del ideer å ta med meg
- scrappe en LO
- vanne kaktusene i vinduet... de dør snart

I går var Maia og jeg i byen på shopping, og så på Karius og Baktus etterpå. Teateret var en sukse - en storfornøyd jente.
Shopping med en 4 åring... vel, hver gang vi er på shopping kommer jeg på hvorfor det er så lenge siden sist. Hoi snakk om intens jobbing..
Målet var å kjøpe klær til trollet. Plutselig passet ikke de klærne hun har lenger. Det er tydelig at mamma og Maia har litt forskjellig smak. Legger med to bilder for å vise favoritt antrekket mitt, og joggedressen hun bare MÅTTE ha for den var så utrolig nydelig... sukk - kjære Maia, jeg har da vel ingen scrappeark som passer til det der!!!!!



2 kommentarer:

Catrine sa...

Hehe, kjenner igjen det klesproblemet. ;) Jeg kommer og på hvorfor det er så lenge siden siste, når jeg tar med mine jenter på shopping.
Nydelig layout i posten under her! Så flotte og friske farger - og så fint stempelet ble på bildet!
Og så må jeg bare si nok en gang at du er en stor inspirasjon - du lager utrolig mye flott!
Ha en fortsatt fin søndag! :)

Anonym sa...

Hun var da bedårende i den "flotte" joggedressen sin også. Hehe...

Anja