onsdag, mars 07, 2007


Så ble jeg endelig feridg med LO en som har ligget på pulten min i snart en uke. Er litt usikker på hvor fornøyd jeg er med den - men nå får den være som den er!!


Ellers begynner jeg å stresse nå.. Det er standar når vi skal avgårde på hingsteutstilling. Nesten sånt at jeg ikke begriper at jeg utsetter meg selv for det... men det er jo veldig kjekt også da. Stakkrs Monroe er vasket, vasket og vasket.. til og med klrin har vi prøvd for å få halen hvit.

I morgen er det siste innspurt - tror nok vi må vakse en gang til ja - hvorfor i all verden har jeg ikke svarte hester - sukk.

Maia var med en tur i stallen i dag. Hun er umåtlig stolt over ridebuksa si. Det første hun har kjøpt for egne penger. Monroe er utrolig snill og tolmodig med henne. Ikke fritt for at de får litt oppmerksomhet når den litte frøkena rir på den store hingsten:)
Da får jeg fortsette å stresse litt... Kryss fingrene for oss i helgen da!!!


Ingen kommentarer: