lørdag, mars 03, 2007

Heia:)

I dag går det meste i sakte tempo.. hodet mitt er fullt av snue.... men jeg er i grunne glad om jeg slipper unna med en forkjølelse da.. Dessuten greit å være ferdig med det før neste helg og hingsteutstillingen.


Har litt manko på bilder, så derfor tok vi oss en tur ned på "Leirå" Var flott lys å leke i i dag. Er ikke første gangen vi er der nede å tar bilder - morsomt å se bildet vi tok på samme plass jan 05. Klisje... men oi så fort tiden går. Rart å se hvordan en som amatør kan utvikle seg bare med å trene trene og trene på å ta bilder også.. Vi påstå at dagens bilde er litt bedre en det jeg tok for to år siden.

3 kommentarer:

Sylvi sa...

Hei Mona!

Jammen lenge siden jeg har sett noe av det du lager... *dån* jeg er imponert!!!

Jeg linket deg opp i bloggen min - håper det er greit!

klem

Lisbet sa...

Du har sisten!! :o)
Se i min blogg for info!!

Mona's scrapperier sa...

Jiiiipi, endelig noen som har gidda å legge igjen kommetarer:)
Kjempekjekt med link Sylvi - Lisbet jeg suser inn i bloggen din NU