fredag, mars 16, 2007

Jeg er vist en helge blogger... Ukedagene er vist så pass hektiske at jeg ikke kommer på noe som helst klokt å skrive.
Hørte på radioen her en dag at en blogg liksom skulle brukes til å ytre meninger, å gjene provosere litt.. Har tenkt litt på dette. Kansje jeg skulle finne på noe å provosere om.. men nei... av en eller annen merkelig grunn har jeg faktisk ikke noe "hjertesak" jeg vil ta opp. Får heller bli litt pjatt om hverdagen her i huset i denne bloggen.

Har fått tatt noen bilder av den nye hingsten. Lord Sinclair. Han er bare så skjønn. Noen hester er slik at det bare er full klaff i kjemien med en gang. Denne gutten er en sånn hest for meg. Tok han med meg opp i ridehallen og slapp han løs. Han gikk helt amokk - og jeg knipsa. Tror ikke en finner noe stort vanskeligere å ta bilde av. En hest i full fart i dårlig lys..




Scrapping... jeg har faktisk vært veldig flink denne uken. To nye LO er!!!
Når vi kom hjem fra utstillingen forige helgå lå det en diger pakke med nye scrappeleketøy å ventet. Nye ark og bånd fra Prima.. og et par dager seinere kom clear stams og chipboards fra Fancy Pants... fyttikatta jeg DIGGER dem!!!!
Er litt usikker på om jeg skal vise frem LO ene jeg har laget. Begge to passer i grunnen til en DT utfordring vi har på gang. Så jeg må først se hvilken av dem jeg skal bruke til den oppgave - hvis jeg i det hele tatt skal bruke en av dem.
Planen for i kveld er også scrapping. Må bare ta meg litt i nakken å printe ut bilder. Det er så kjeeedelig.
Hadde tenkt jeg skulle hive meg med å delta i NM scrapbooking. Heldigvis bestemte jeg meg før oppgavene ble lagt ut... de var ganske så kjedelige. Hadde en plan, men den gikk i vasken -så nå får det ligge å modne litt i bakhodet. Er ikke innlevering før 1 mai.

Ingen kommentarer: