søndag, april 01, 2007

drømmehelgen er over...

Jaja, så var jeg hjemme igjen etter en utrolig fin scrappehelg på Moi. Kan det bli bedre en hotell med full pensjon... 3 retters middag... litt %.. trivlige damer og scrappesaker???
Satt å tenkte på det, at med unntak av Lene så har jeg møtt alle disse damene her via scrappingen. De fleste via det skumle internettet!! Første gang jeg pakket scrappesakene mine for å dra på treff for å møte disse scrappedamene på nettet var jeg jammen meg ikke høy i hatten - skummelt var det!!! Guri så glad jeg er for at jeg vågde å gjøre det. Hvis ikke hadde jeg nok ikke sittet her nå - sliiten etter en lang helg der jeg egentlig ikke har gjort annet en å sitte på rompa og trimme magemuskler.

Legger med et elendig bilde som viser litt av langbordet lørdags kveld... Jeg har jobbet som en helt hele helgen, men er ikke ferdig med prosjektet mitt enda. Noen vil påstå at jeg jobber seint. Er nå godt halvferdig med en alterert bok med bilder fra USA turen.
Tusen takk for en flott helg jenter!!!! Tipper det blir en ny tur til høsten, og da håper jeg at flere våger å være med oss!


Ellers var det godt å komme hjem. Maia kom stormende inn døren med overaskelse - en smørblomst og "eg e masse gla i deg mamma" - sukk...
Lørdag hadde hun komandert onkel Håvard til å rydde på kjøkken og i stua, for mamma kom hjem snart.
Nå ligger den stakkars tulle oppe i senga å venter på meg... er stygt redd for at hun har fått ørebetennelse, måtte gi henne en paracett i kveld.. huff, håper det går fort over.

2 kommentarer:

Annette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annette sa...

hehehe.... ser jo nesten ikke scrappesaker, kun snopeposer :-P
Neste gang SKAL jeg også være med på tur! Uten tvil :-D
Høres knallkjekt ut!

Maia er jo bare gullgod!
Ei sjarmerende lita prinsesse :-D
Får virkelig håpe det ikke er ørebetennelse.

Ønsker dere en riktig god påske!