søndag, mars 18, 2007

Litt annerledes..

Denne LO en er laget til en av de verste DT utfordringene vi har hatt... Vi skulle lage en shaker.. shaker da liksom... Shaker var sykt kult når jeg begynte å scrappe. Nå forstår jeg hvorfor vi sluttet å bruke det. Men en utfordring var det absolutt - og jeg har sannlig godt av å bruke de små grå litt.


Stemmer det at en bare blir mer og mer glemsk etter hvert??
Jeg hadde en guffen opplevelse her en da.. Snakket med en veninne om noe vi hadde gjort for mange år siden. Faktisk var det for 20 år siden"!!!!! Fytti for en smell i fleisen det var å kunne si at "ja det der gjorde vi for 20 år siden" grøss...

I dag har jeg jobbet med skisse oppgaven til NM i scrapping. Som sagt finner jeg den skissen rimelig kjeeedelig - er nok litt bortskjemt med skissene til Anne Bodil. Men nå ligger den nå i hvertfall her på pulten min halvferdig. Sånn rimelig fornøyd. Gjennstår bare den hersens tekstingen... sukk...

1 kommentar:

Kirsten sa...

Oj! Shakere hadde jeg helt glemt!
Men du løste den flott da, og takk for påminnelsen *fnis*
Hyggelig å se deg innom minneriket også, long time no see ;)
Ha en flott kveld!