onsdag, mars 21, 2007

Friiii dag!!!!

Det aller beste med å jobbe.... er fridager!!!! I dag våknet jeg til skinnende sol - alene hjemme!!!

For første gang i år har jeg stått med solskinn på scrappepulten, vinduet åpent og kost meg glugg i hel. Her er resultatet. BOM LO. De nye arkene i fra Daisy D er en av favorittene mine i fra CHA messen. (De kommer i butikken om ikke så lenge) Chipboard ene er i fra Cosmo Cricket. Har dekorert dem med maling, mønsterark og Fancy Pants clear stamps.

Dette med å sette meg mål for uken.. og vise målene mine til andre ser ut til å fungere over all forventning. Ja, jeg vet at jeg driver å manipulerer meg selv.. men hva gjør vel det så lenge det virker??? Nå gjennstår det bare å tekste NM loen så er jeg i mål denne uken... hiha!!

Noen flere som vil hive seg med og annonsere målene sine i bloggen??? Jeg har planer om å legge ut mine på søndags kveld. (må jo pønske litt på hva de skal være først da)

9 kommentarer:

Linda sa...

Fridag er deilig - jeg "tar" meg noen sånne for tiden. Kjenner det trengs. :-)Loen din var råkul! Du er så utrolig dyktig. En av de flinkeste jeg visste da jeg begynte å scrappe. Hehe. Jeg lurer på om jeg skal fundere litt på mål for uka... Høres jo veldig bra ut, det at man må vise at man har gjort det. Interessant. Takk for inspirasjon. :-)

_Kine sa...

For en nydelig layout!! Minner meg litt om Céline Navarro sine fargerike arbeider :) Ukesmål høres veldig lurt ut.
Ha en fin dag :)

Ellen* sa...

Hei Mona! Her har jeg visst ikke vært før, men ser at vi har blogget akkurat like lenge!:o)
Fridager (særlig på hverdager) er herlig ja! Skjer dessverre altfor sjelden i min verden *sukk*
Knallstilig den LO'en forresten! Inspirerende!:o)

Unknown sa...

Så koselig blog du har! Tror det er første gang jeg besøker blogen din, og det skal jeg jammen gjøre flere ganger...

Jeg har også samme Ikea glass som du har til båndene mine, men de er ikke sortert etter farger...

Ha en scrappende flott uke!

Cecilie sa...

Herlig LO, Mona! Og det er nok smart å dele målene...det gir en ekstra liten piff til å få dem fullført! Ønsker deg og dine en flott uke :).

Marit sa...

Denne siden var utrolig flott. Turkisfargen strålte mot meg her og hele siden var energifylt og glad :)

Ania sa...

Herlig layout! Mål er fine greier - kanskje jeg skal finne meg noen jeg og? :)

Annette sa...

Noen er heldigere enn andre!
Lite fridager å spore her i heimen. Håper været holder til påsken :-)
Kjempetøff LO! Mi laik very much!
Kos deg i vårværet :-)

Kirsten sa...

Lekre LOer! Likte ekstra godt den nederste, skikkelig deilige farger!
God helg!