fredag, mars 23, 2007

Jeg er vist alvorlig påvirket av de deilige vårdagene vi har. Tror kansje det har med at vi har hatt så sykt mye dritt vær denne vinteren. Se bare på LO ene mine... Det er da laaangt i fra normalt at jeg tyr til så spreke og vårlige farger.. og nå har jeg jammen meg lappa sammen to stk på to dager i samme friske stil. Er slettes ikke så sikker på at det er den nye Mona, men kost meg det har jeg! Denne LO en er laget med de nye arkene fra Prima.


Jeg er rimelig klar for å fortsette scrappefesten på scrapperommet... men tror dere ikkje jeg har klart mesterstykket å gå tom for blekk i printeren??? huff...
Når man i tillegg har valgt å bo ute på landet - ja da er det liksom ikke bare å svippe en tur til byn å kjøpe nye. Skal heldigvis til byn i morgen da.. Maia trenger nye klær, og så har vi billetter til Karius og Baktus. Skal ha en skikkelig jente kose oss dag er planen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt nydelig LO, jeg liker den friske stilen din!! :D