lørdag, mars 17, 2007

Så har jeg endelig bestemt meg for hvilken av ukas LO er som skal være til DT utfordringen - den får dere ikke se enda.
Det er så utrolig mye kjekt som kommer til landet nå etter CHA messen. Vel var jeg med å plukket og peikte på messen, men det er alikevel super kjekt når det kommer. Kansje faktisk ekstra kjekt for meg, siden jeg vet hva jeg har å glede meg til!
Nå har Prima og Fancy Pants kommet!!!! Prima er nok ikke favoritt arkene mine, men jeg tipper de kommer til å bli favoritten til mange andre - jeg er som kjent temmelig sær i smaken min. Fanct Pants derimot.. hollala. Det finnes vel ikke en scrapper som ikke ønsker seg de nye clear stamps ene fra dem?? På LO en her har jeg brukt dem, og stemplet med orange Distress ink. Blondene til FP er jo også bare helt RÅ - for ike å snakke om journaling cards...
Har du ikke kjøpt dette enda må du skynte deg - det begynner å tømmes!!!



Når vi var i USA var det en ting jeg hadde satt meg i hodet at jeg skulle kjøpe. CROCS!!!! De er så stygge at de er kule. Dessuten trengte jeg nye innesko. Selvsagt klarte vi ikke å finne dem - og det var kansje like godt.. kofferten min var så tung at de ville ha $300 i straffevekt for den når vi skulle hjem!
Her i Norge må vi betale 4-500 kr for et par... og mange av dem er bare billige etterligninger. Jaha, så var det Ebay da!!! Mi like ebay!!! kjøpte mine hos denne selgeren: http://stores.ebay.com/busytoes
6 dager etter at jeg bestillte dem kom de.. mine orange - ny modell corcs 280 kr - ink frakt!

Så nå traver jeg rundt her i orange sko. Maia er rimelig misunnelig.. "hadde de sånne i rosa og??"

Ingen kommentarer: