tirsdag, mars 20, 2007

Vår fornemmelser!!!

Hiiiha, solen skinner!!!
Jeg ble så påvirket av været i dag at jeg har vært ute å vasket vinduer!!! JA vasket vinduer.. Er litt overaska over meg selv. Etterpå var jeg klar for å angripe et av scrappemålene denne uken. Rydde i bånd floken min. Litt av et prosjekt.. og dette er bare de båndene jeg har løse. Har vist 3 plastbokser med bånd surret på bobbiner også.



Feridig... Jeg er alt for lat til å surre opp båndene på bobbiner. Derfor er denne løsningen med gjennomsiktige glass fra Ikea tingen for meg. Har sortert dem etter følgende: blonder, farga blonder, naturfarge/brune bånd og farga bånd. De nye båndene fra Prima skal få stå litt til pynt før jeg putter dem oppi med den andre. De båndene er jo bare så ubeskrivelig nydelige...



Bestemor har også vært på besøk i dag. Det var fest i barnehagen, og Maia ville ha med seg bestemor. En tur på Leirå... selvsagt med fotoapparat. Irriterer meg grønn på bildene i denne serien. Settingen med Maia på magen, med den lille dammen syns jeg er helt perfekt.. men tror du det passet henne å se opp på meg?? grrrrr.... Hun gjør det bare for å terge meg.. trollet!!!






6 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Nydelig bilde av Maia, selv om hun ikke så opp på deg. Og båndene... vel, sukk... Bånd gjør meg glad - tilogmed når det er rot i dem. Koselig å kikke innom bloggen din. Jeg hadde ikke sett den før. (jeg har også vasket vindu idag *sjokk*. Men bare på ene siden av huset - resten får bli en annen dag)

Catrine sa...

Så mange flotte bånd du har. Synes krukkeoppbevaringen din er smart! Jeg bruker egentlig bobbiner, men jeg har og en pose for dem jeg ikke gidder legge på plass etter å ha brukt litt. :P
Nydelig bilde du har tatt! Ser ut som et flott sted å fotografere! :)

Surfine sa...

heisann!!

Skal si du har mye flotte bånd! blei så bra etter oppryddingen! Selv har jeg bunker med kaos jeg *rødme*...men men kanskje vårfornemmelsene kommer til meg og snart. Det er hvertfall en deilig tid vi har forran oss. Bildet av Maia var flott selv om hun tittet ned synes jeg!

Camilla Engelstad sa...

For et utrolig nydelig bilde av Maia. synes ikke det gjorde noe om hun ikke tittet opp jeg. Herlig stemning over det.

Synes båndsorteringen din var genial jeg. Har selv 3 bokser hvor alt er surret på bobbiner, men etterhvert som jeg bruker har de en tendens til å havne i krukka. Litt lat jeg også....

Anonym sa...

Bånd på Ikea-krukker er den eneste oppbevaringen som funker for meg også - og det skader jo ikke at det blir så pent å se på heller! :D

Heidi sa...

Flott oppbevaring syntes jeg!!!!
Bildet likte jeg ogsa som det er...kjenner godt til det "problemet" der..he, he..gutta mine vil heller ikke se opp, sa jeg har ofte en mann som star bak meg og hopper for a fa oppmerksomheten deres...he, he.