mandag, april 09, 2007

Et lite "nettkurs"



Jeg har vært forferdelig sløv med å oppdattere scrapshop idebanken den siste tiden. Prioritering kalles det nok - er så alt for sløv til å ta bilder når jeg styrer på å scrappe leker meg.


I dag har jeg i hvertfall fått lagt ut en artikkel om hvordan man kan bruke Gel - et middel brukt av akryl malere. Utrolig morsomt å leke med. Du finner artikkelen HER


Jeg laget en LO med de røde stjernene mine også Brukte en av Anne Bodils skisser.- jada jeg vet at stjerner ikke pleier å være røde, men nå er jo jeg litt svak for den fargen da... Er ikke fornøyd med den... litt for tam.. nja klarer ikke å sette fingeren helt på hva det er som feiler den. Nå får de være som den er. Det positive med den er at jeg ganske sikkert garantert blir mer fornøyd med neste LO :)


Ellers nyter vi fortsatt påskeferie. Maia har vært et par dager på tur med bestefar og Kirsten.. mamma og pappa feiret det hele med svært sosialt samvære. Dagen i går lå vi stort sett som slakt på sofaen.

Fordelen med å jobbe på skole er jo de fantastiske feriene. Vi begynner ikke før på onsdag.. og onsdager har jeg fri! Torsdag bærer det avgårde med 18 elever på klassetur til London. Håper virkelig de forstår alvoret og ikke stikker av på "by'n" om kveldene. Får skremme dem litt med disse mordene som har foregått de siste ukene i London. Kjenner blodtrykket stige med tanken på at en av dem forviller seg i London sentrum midt på kvelden.

2 kommentarer:

Kjersti sa...

må si jeg er litt misunnelig på skolens ferier altså! Det skulle jeg virkelig gjerne hatt :) Flott LO du har laget - jeg må sjekke ut det nettkurset ;) Høres artig ut den gel-greia også.

Marit sa...

utrolig stilig med gel. det må jeg jammen prøve. takk for godt tips