lørdag, april 07, 2007

Oh happy day......

Koooose dag i dag. Maia er bortlånt til besteforeldre i helgen. Jeg har sovet lenge, og kost meg med data og scrapping etterpå. Ute er det pissurt med sludd... huff... Hadde liksom vendt meg til sol og vår jeg nå. Jaja, desto finere å være inne.
Surfet litt i Twopeas gallerier og kom over en dame som heter Stacey Kingman. (nå klarer jeg selvsagt ikke å finne henne igjen der inne) Utrolig dyktig. Ble så inspirert at jeg bare måtte lage denne LO en. Liker så godt måten hun bruker mange små bilder på. Etter at jeg begynte å scrappe har jeg jo sykt mange bilder i fra hver situasjon. Ofte vanskelig å bare velge et par av dem.

3 kommentarer:

Berit sa...

Kjempeflott layout!
Og det er jo sant det - at i hver situasjon har vi minst 10 bilder som oftest ;)

Kose deg i helgen! Vi blir ungeløse i natt - så jeg håper jeg får til noe scrapping - og sofakos med ;)

God påske!

Catrine sa...

Nydelig layout! Så lekre farger og flotte detaljer! Liker alle bildene du har fått med, tror jammen jeg må lete opp denne damen jeg og! :)
Ønsker deg en fortsatt god påske! :)

Kjersti sa...

superflott LO! Og så ser jeg at du er i ferd med å få en liten kopi av deg selv i hus - gosj så lik hun er blitt deg! Ha en fin påske fortsatt :)