søndag, april 15, 2007

Utrolig kjekke "bøker"

I Covent Garden ramlet jeg svært tilfeldig inn i en bokbutikk. Det er sjeldent jeg kjøper 4 bøker på en gang, men her sleit jeg med å bare velge disse 4. Heldigvis har de nettbutikk www.doverbooks.co.uk
Bøkene inneholder bilder/images - og med de fleste bøkene får du en CD der alle bildene er vedlagt i TIF format. Stor fin oppløsning. Helt perfekte til å printe ut å bruke til collage, eller pynt på kort.
Utvalget var helt enormt... Jeg ente opp med en del vintage images and labels. I tillegg kjøpte jeg to ande bøker med bilder av broderier/blonder og en med weaving patterns. Er jo nesten rett før jeg må begynne med digitla scrapping nå... neida skal begrense meg.. men muligheten jeg ser i en del av disse er å bruke dem i kombinasjon med Craft Roboen. Med den nye programvaren kan jeg jo kutte jpeg. images med den, bare de ikke er for snirklete.

Prismessig var de også ganske så kjekke - feks betalte jeg £19.99 for Old time Vignettes. 392 utrolig skjønne vintage images. I boken er de bare printet på en side, så hvis jeg ikke vil printe selv fra CD en, kan jeg klippe rett ut fra boken.









2 kommentarer:

Berit sa...

Jeg kan knapt gå inn i en bokhandel uten å komme ut med en bok eller 2... og her ville nok jeg også hatt vanskeligheter med å velge ser det ut til ;)
Ser jo kjempeflotte ut disse bøkene!

Kos deg med kjøpet!

Catrine sa...

Så moro med Londontur!:)
Og de bøkene ser jammen kjekke ut! Gleder meg til å se når du får laget noe! :)