mandag, april 02, 2007

Digital scrapping

I kveld er jeg lat... i hverfall så lat at jeg ikke orket å angripe koffertene med scrappesaker. Å pakke til scrappetur er ganske kjekt, men å pakke opp å rydde alt på plass, det er kjedelig det.
Anne Bodil påvirket meg litt til å teste ut digital scrapping. Har lastet ned en del freebies i dag. Baktanken med det er å bruke disse i vanlig papirscrapping.. men så kikket jeg på koffertene som står her og buler. Jaja, hvorfor ikke teste digital scrappingen. Det kan da umulig være verre en å rydde!!!
Konklusjon...
Dette er nok ikke noe for meg... fytti katta så hissig jeg var før jeg fant ut hvordan jeg skulle få bort noen harde kanter.. Og resultatet... ja dere ser det jo - Neste LO blir i papir.

Mål denne uken:

Pakke opp koffertene mine!!!!!!

Credits:

Papers: Katie Pertiet

embroded flowers : http://pillowgirlscraps.blogspot.com

Brushes: Jason Galor



Ingen kommentarer: