søndag, april 22, 2007

Et lite livtegn...

Jeg er her altså... har bare ikke hatt så forferdelig mye å skrive om i det siste. Tror rett og slett jeg er litt vårslapp, må ha 10 timer søvn før jeg føler meg uthvilt. Når jeg tenker meg om så hadde jeg en lignende periode i fjor på denne tiden. Det går nok over ja.

Presterte å kjøpe /bytte til meg enda en hest denne uken. Har ikke fått han enda, men er virkelig spent på hva som kommer med transporten på tirsdag. Han er ca 180 cm høy!!! Et sykt stort beist med andre ord.

Jeg har scrappet litt også altså.. helt sant!!! Etter mye om og men ligger endelig den dobble NM LO en klar her. Kan selvsagt ikke vise den frem her. Det skal bli lenge til neste gang jeg scrapper dobbel - jeg liker det rett og slett ikke. Men nå er jeg i hvertfall ferdig med NM oppgavene. Syns det er litt ok å delta når noen tar på seg å arrangere noe som favner hele landet og gjelder hobbyen min.

I går var det deilig vær, og Maia hadde besøk av besteveninnen fra barnehagen. Gikk en tur med dem, litt morsomt å se forskjellen på hvordan de oppfører seg når jeg går rundt med et kamera foran ansiktet hele tiden. Maia er så vant til det at hun ikke reagerer, men veninnen kikket rart på meg ganske så mange ganger.
Fikk nå noen ok bilder av tuppene da.. en smule høy rosafaktor:)



Ingen kommentarer: