mandag, mai 28, 2007

sukk..

Det blir så alt for lite tid til å scrappe. For første gang på lenge har det gått opp for meg at nå har jeg faktisk mer en nok å gjøre. Nesten så jeg blir litt stresset. Det er liksom så mye jeg vil ha gjort, men så er det jo dette med at døgnet bare har 24 timer da...
Hestene må jo prioriteres nå .. har fått 4 føll på 3 uker (se bloggen til vestlandsbanden, hvis du er nysjerrig)
Hvis jeg tenker etter så mener jeg å huske at det var litt av de samme tendensene i fjor vår.. og om bare to uker er det slutt på undervisningen på skolen, og da roer alt seg. Nå er jeg virkeligen klar for litt sommerferie.

Legger med en LO som jeg laget til siste DT utfordring hos scrapshop. Oppgaven var å lage en LO med stempling, pluss at det ikke skulle brukes lim på siden!!! Litt av en utfordring å sette den sammen uten lim ja.. men det var kjekt!!
Papirene er Fofalla fra Autum leaves. De fleste elementene er satt fast med eyletts og stiftemaskin. Jeg klarte jo til og med å ødelegge hele stiftemaskinen min..

4 kommentarer:

Anne sa...

Skjønner godt at du har mye og gjøre når dere har fått så mange føll.Men det roer seg vel etterhvert og da får du tid til scrapping igjen.
Den var nydelig den lo'en du har laget her....hmm ikke bruke lim? En litt snodig oppgave da? Men du har jo bestått med glans da selv om stiftemaskinen gikk til pises.

Ønsker deg en videre fin mandag.

Marte Gleditsch sa...

Kjempe fin LO, med utrolig fine farger! ;)

Catrine sa...

Så kul LO! Flotte farger og så stilig å ikke bruke lim! :)

Annette sa...

LOen ble kjempetøff! :-D

Tidsklemma kan være slitsom. Heldigvis er det ikke lenge til en laaaang velfortjent sommerferie!