fredag, juni 01, 2007

Da var de klare...

Semifinalistene i NM kort og scrapbooking ble annonsert for noen timer siden. Fra scrapshop sine innsendte var det 4 stk som gikk videre (I'm in!!!) Er litt stolt over at alle de 3 på design teamet vårt som leverte går videre til neste runde!! Gratulere så mye Cathrine, Anne Bodil og Torhild!!

En annen ting jeg syns var bra er at vi er ganske sterkt representert i fra Rogaland. Så vidt jeg kan se av listen.. kjenner jo ikke alle - men vi er da minst 9 stk videre i scrapbooking.


Så var det de nye oppgavene da...

Tror jammen meg jeg må tygge litt på den. Selvsagt måtte det komme enda en dobbel LO.. og igjen skal det pøses på med masse bilder. Nesten som jeg gruner meg litt allerede. Vet at jeg kommer til å bli frustrert - kan ikke fordra disse dobble sidene.


Den enkle LO en var litt kjekkere, en utfordring for fantasien... mi like!!
Ellers.. ja ellers vokser og trives vi:) Har i grunnen vært noen flinkere til å oppdattere heste bloggen min i det siste - er på den fronten det skjer mest nå på denne tiden.
Tenkte jeg kunne liksom ikke poste et innlegg uten å legge med et bilde.. og de nyeste bildene jeg hadde av Maia - Hjelp det var 17 mai!!!! 2 uker siden!!!
Må ta meg litt i nakken der ja.
En uke igjen så er det slutt på undervisningen på skolen - guri så deilig det skal bli. Sommeren er den tiden jeg har absolutt mest tid til å scrappe - og jeg er sykt klar for det nå!!!

1 kommentar:

Mari sa...

gratulerer så mye med plass i semifinalen, vel fortjent!!!!

for et nydelig bilde av Maia!Mi jente heter Maja forresten*smile*
ha en kjempefin helg, håper du får scrappet masse!