onsdag, mai 09, 2007

tuddelu

Har du tenkt på hvor mange album du kommer til å ha når du har scrappet i 10 år? Har du tenkt på hvor du ska oppbevare dem?

Jeg har hatt en mega jobb nå og ryddet i LO ene mine. 356 LO er (ja for tenk jeg har tellt dem) har jeg hatt ute av plast og satt inn i albumene i kronologisk rekkefølge. Jeg har nå scrappet i 4 år, og albumene bruker 2 1/2 hylle i expeditt hylla mi.

Hvis jeg fortsetter i samme tempoet (og jeg er jo ikke akuratt en speed scrapper) vil jeg ha en FULL expeditt hylle med album når Maia er 21 år!!


Planen min er jo å gi henne albumene når hun blir voksen. "Værsågod vennen min her har du livet ditt dokumentert i bilder" "Kjøp deg en diger hylle, og større leilighet for å få plass til dem"
Nå kan jeg vise frem denne LO en. Den er laget til scrapshop DT utfordring. Vi skulle bruke bilder i 10x15 str. Er missfornøyd med hoved teksten, men ellers er den OK. Var kjekk å lage.

1 kommentar:

Mari sa...

kjempeflott LO!!digger stilen din, den er litt "slitt" på en måte:)