tirsdag, mai 01, 2007



Dagene bare suser avgårde... Har blitt en del mer jobbing i stallen en jeg i utganspungtet hadde tenkt meg, men i dette nydelige været er det jo i grunnen helt greit.

I går lekte jeg litt med EOS vennen min igjen - fyttikatta jeg har tatt en del bilder med det apparatet etter jeg fikk det. Mon tro om det går ann å slite det ut?? Bare på en liten time, meg og Maia på terrasen tok jeg 191 bilder. Det er langt i fra alle som er vellykket da. Den største utfordringen nå er å finne på nye ting/situasjoner å ta bilder i. Vil jo ha litt variasjon - å gid jeg hadde hatt en veldig fantasi.

Til helgen er det superlørdag hos scrapshop. Jeg holder på å forbereder et tips og ideer kurs - må fornye det en del i forhold til de kursene jeg har hatt tidligere. I tillegg skal jeg sitte med produkt demo. Tenkte jeg skulle leke litt med embossing og perfect pearls - masse kjekt man kan gjøre med dem, og jeg tror ikke alle er klar over det.

Fredags kvelden er det scrappetreff i butikken. Gleder meg - Selv om jeg garantert får gjort lite, så kommer det til å bli kjekt!

Ingen kommentarer: