onsdag, mai 16, 2007

NM bidragene mine..

Jippi, jippi jiiiiiiiiiiiipi!!!!
Etter det jeg har fått melding om i fra NM kommiteen er det etter den 15 lov å vise frem bidragene vi leverte inn til NM i scrapbooking.
Jeg leverte inn mine til scrapshop.no Var i butikken og fikk se alle de sykt flotte bidragene- og der og da gav jeg glatt opp og tenkte at her har jeg ikke tjangs. Rimelig sjokka ble jeg når de annongserte at jeg hadde vunnet - i BEGGE klassene!! hiiiha!!
Så da rekner jeg med at jeg er videre til neste runde - og gru gleder meg til de neste oppgavene kommer.
Ellers har jeg sykt mange jern i ilden for tiden. Har tatt på meg å lage og drive web siden til tinker.no og den trenger virkeligen en ansiktsløfting. Mange små og store ting som må fikses på jobb - for ikke å snakke om at det er 17 mai i morgen og huset ser ut som om det har gått en tornado i gjennom det (nei jeg overdriver ikke). Skjorter må stykes.. og jeg har ennå ingen aning om hvir flaggene er..
2 nyfødte føll.. og 2 til på vei.. På utstilling med to hester på lørdag, jepp de må vaskes først. Og sanneligen kom jeg på at på mandag skal jeg ha en DT utfordrings LO ferdig.
Jepp, tror jammen meg jeg må lette litt på rompa her...
Blir et rabalder nå som jeg skal støvsuge - og pusi ligger inne med kattunger. Hun tar helt av når jeg starter og begynner å bære dem rundt i huset.

5 kommentarer:

Catrine sa...

Gratulerer! Kjempelekre NM bidrag!
Jeg klarte jo å glemme å scanne mine før jeg i all hast leverte dem inn...
Høres ikke ut som du får særlig tid til å kjede deg fremover!
Kos deg på 17.mai! :)

Anne sa...

Heisann og takk for hilsen i den nye bloggen min :-)Ja du må bare sette igang og få ett til lite troll du også.
Utrolig mange flotte lo'er du har laget. Og GRATTIS med de to vinner lo'ene du her viser. Den fjelltur lo'en var jo bare vakker altså.

Du har mange jern i ilden forstår jeg....nå må du ikke slite deg helt ut nå da. Høres jo kjempespennendes ut med føll da....kanskje vi stikker innom og hilser på deg i sommer når vi antageligvis drar på Statoil hytte med min søter til Nedstrand. NYDELIG plass.

Ønsker deg en videre fin kveld.

Annette sa...

Hmmm... var så sikker på at jeg hadde skrevet en kommentar til dette innlegget tidligere... Mystisk :-S

Uansett!
Velfortjent seier!
Såpass tør jeg driste meg til å si ;-)
Utrolig stilige LOer! Fatter og begriper ikke hvordan du får til å stæsje dem så mye, uten at dem blir for overlessa. All ære til deg :-)

Stas med føll! Du blir ikke arbeidsledig med det første.

Hvordan gikk det på utstillingen i helga?

Anonym sa...

gratulerer så mye.. men de var utrolig flotte disse bidragene dine.. tror ikke du trenger å bekymre deg til neste runde. Lykke til videre i nm
Hilsen elisabeth

Marte Gleditsch sa...

gratulerer med seieren da!;) de var kjempe fine begge to!