lørdag, mai 05, 2007

Må ta meg litt i nakken....

Når jeg begynte å scrappe var et av høydepungtene å sette det ferdige verket inn i albumet. Jeg kan vel trygt si at det ikke er på samme måten lenger.... Noen LO er lånes ut til scrapshop, mens andre havner i kofferten når jeg skal holde kurs... og de som ikke er med på noen av delene.. ja de ligger på hylla og venter tolmodig på når de skal få flutte inn i en lekker album slik at vi faktisk kan bla i den, og se på Lo ene...
Sjekk bunka min da.... huff... Og det mest komiske - Jeg var hos scrapshop i dag, sa at jeg må ha album so jeg får litt orden i LO ene mine. og kjøpte EN album!!!! Greit nok så har jeg en halvfull i hylla også, men jeg tror kansje jeg var litt tom i hodet når jeg trodde det skulle holde??



Har som sagt vært et par dager i Stavanger. Fredags kveld var det treff i butikken (jaja, scrapshop så klart) Det er bare så utrolig kjekt med sånne samlinger. Ekstra kjekt var det at
Foof.a.La arkene som jeg har ventet UTOLMODIG på var kommet. De er bare DIGG. (ikke alle som er med på dette bildet.



Kom til og med i gang og scrappet mens jeg var der - måtte jo bare leke litt med de arkene.
Superlørdag var også veldig kjekt, mange trivlige damer å snakke med. Og så var det fremvisning av NM bidragene som har kommet inn til butikken. MYE fint - det var jammen meg ikke lett å plukke ut noen favoritter.
Blir spennende å høre resultatene når avstemmingen er ferdig.

Ellers så må jeg bare fortelle at jeg har fått føll. En bedårende herlig liten frøken... Har laget en egen blogg for hestene som jeg skriver i sammen med Elisabeth (jepp for tenk jeg har en heste Elisabeth også - ikke bare en scrappe Elisabeth)

http://vestlandsbanden.blogspot.com/ her er den, ta gjerne en tur innom!

1 kommentar:

Heidi sa...

Den bunken ligner mistenkelig på den bunken som ligger her... Album har jeg også jeg da, men siden jeg fremdeles prøver å ha layoutene kronologisk i album så er det ett ork å begynne å sortere nok en gang...sukk..vel...en dag!!
Ha en flott søndag Mona!!