torsdag, mai 10, 2007

Jeg er i aktivitet ja...

Oki jeg har nevnt det tildligere.. men jeg DIGGER Fofalla - Autum leaves!!! De kunne like gost skrevet Mona på dem:) Denne LO en begynte jeg på på treffet på fredag, men fikk ikke gjort den ferdig før nå. Ellers har jeg gjort noe som jeg egentlig har sagt til meg selv i lang tid at jeg skal styre unna.... For en tid tilbake var det mange som satte i gang med smykkelaging, og i og med at jeg kjenner meg selv, og vet hvor hekta jeg lett blir på ting - ja så kom jeg fram til at NEI Mona dette skal du ikke prøve.
fnys... "jeg går ikke over streken, skyver den bare forann meg" husker jeg at det sto i skoledagboken min.
En høvding forlater Visa kortet og jeg er i gang!!! Det er jo kjempe kjekt! Måtte jammen meg ha påfyll med perler i dag ja. Nå er kontoen min rimelig robba. Lønner det seg å kjøpe perler i utlandet?? Noen som har noen kjekke linker??

4 kommentarer:

Surfine sa...

Jasså gitt du og er smittet av perlebasillen;o) Det er virkelig kjempekjekt!!! Jeg handler mest perler på ebay jeg - har gjort masse gode kjøp der. Favorittselgerne mine er beadaholique, austinhamilton,lilei1971 og allredsdesign.
På Ebay finner man alt mulig til av og til fab priser.

Synes forresten LOen din var nyyyydelig:o)

Lene S sa...

Wow! Denne layouten falt jeg pladask for! Det synes at du er glad i disse produktene! Helt herlig :o)

Sylvi sa...

Loene dine er helt sinnsykt RÅÅÅÅÅ, Mona!!!! Digger stilen din og har gjort det siden jeg fant deg på nett *fnis*

Ha en fin helg!!!

Catrine sa...

Lykke til med smykkelagingen! ;)
Utrolig lekker layout du har laget! Og så flotte papirer!
Ha en flott helg!