onsdag, juni 13, 2007

leketid

I dag satte Cathrine meg på en ide... Hun klagde over at hun brukte 3 timer på å lage et kort. Og jeg følte meg strakt svært truffet. Jeg kan bruke flere kvelder på å lage en LO. Så jeg gav meg selv en utfordring. Lag en LO uten å tenke. Ikke bruke masse tid på å plukke ut ark som passer, men bare ta noen jeg likte. Ikke prøve meg fram om det passet å ha den pynten her, eller kansje den pynten der. Resutlatet ser du her - ferdig på drøye halv timen!!! Og det beste av alt - det var veldig morsomt!!!

Neida det er ikke et super poeng at det skal gå fort å scrappe, jeg har god tid - men av og til bruker jeg kansje litt mye tid på å tenke og fundere?

1 kommentar:

Heidi sa...

WOW...den layouten var jammen flott Mona!!!!!!! Herlige farger!!!!!
Jeg prøver også å utfordre meg på samme måte...og tror jeg har blitt flinkere til å bare "kaste meg i det". Har rett og slett ikke tid til å bruke en hel kveld eller flere dager på en og samme layout lengre... ;o)

Ha en fortsatt flott helg.