søndag, juni 10, 2007

Blogge dag...


Av en eller annen merkelig grunn så er vist søndagen den dagen jeg kommer på at oi, jeg må vist blogge litt.

Jeg går litt på halv maskin.. det er så utrolig varmt. Her i forgårs suste jeg avgårde til by'n for å kjøpe en parasoll - måtte ha litt skygge. I bilen på vei hjem kom jeg på at parasollen måtte monteres - arbeid i skyggen.. huff... Ja så endte det med at jeg ringte til mamma og avtalte at Maia og meg skulle komme en tur hjem til dem i steden. MYE svalere hos dem siden de bor 5 meter i fra strandkanten.

Her er en LO jeg laget til siste DT utfordring. Oppgaven var å bruke overskriften "forandring fryder" Har brukt mønsterark fra Daisy D... sukk de er nå bare aldeles nydelige de arkene der.

2 kommentarer:

Catrine sa...

Hihi, ja det er ikke mye man orker å gjøre i denne varmen! Men det er jammen godt med sommer og!
Flott LO du har laget! Og så likte jeg så godt den shoppe LO'en i forrige post!
Ha en flott mandag! :)

Rita sa...

Ja, man blir litt slått ut av denne varmen. Men vi kan vel ikke klage. Endelig sol og sommer :)
Siden din var bare helt nydelig. Så mange flotte detaljer og herlige bilder.