torsdag, juni 07, 2007

I'm Back!!!!


Oki så har jeg sutret og klagd meg over at det har vært litt hektisk de siste ukene... men nå.. haha, nå er det jammen meg skikkelig feriemodus. Det jeg har hatt hengede over meg som bare måtte gjøres er unnagjort (Har bla laget nytt design til www.tinker.no) - og nevnte jeg at det snart er ferie???
Oki, så er det to uker igjen på jobb , men det er nesten koseuker. Elevene er kun innom for å ha eventuelle eksamener - og vi skal bruke tiden til planlegging. Planlegging utføres best med kaffikopp ute på en hagebenk!!
I går fikk jeg nesten hele dagen alene hjemme. Koste meg og laget denne LO en til BOM. Bildene er i fra når vi var på klassetur med VK1 - var det noen som sa drømmejobb??
Har jeg fortalt dere om mitt nye vidunder til oppbevaring??? Clip it up??? Oki, jeg har kansje det, men får liksom ikke helt sagt hvor fornøyd jeg er med den. Nå når alt henger innen rekkevidde på pulten min så blir det faktisk brukt!!! Anbefales på det sterkeste.
Nå skal jeg ta turen opp på loftet og se om jeg ikke finner frem en vifte. Her er sykt varmt... og skuldrene mine er samme farge som en nyfødt grisunge. Er ikke det en grei unskyldning til å holde seg inne.

Ingen kommentarer: