onsdag, juni 27, 2007

Litt å selge...

Oki.. så har jeg gjort det igjen. Gått amokk på E bay. Sykt mye fint å få tak i der... og kjekt med pakke i posten. Er kjempe fornøyd med det jeg har fått. MEN, det selges jo ofte i litt større kvantum en de 1-2 meterene jeg trenger - så da tenkte jeg å legge ut overskuddet mitt for salg.

Desverre er ikke bildene så all verdens.. men tro meg - disse er fine!

Blondepakke. 1 meter av hver av de 5 blondene. 3 av dem er i bommull - kritthvite, 2 i nylon (eller noe i den duren) crem fargede. kr 40,- pr pakke. porto kommer i tillegg.

Bånd nr 1 - Mørk brun. I ull med fløyelsbånd og perler (perlene går det fint ann å klippe bort) Dette er aldeles nydelig. kr 15 pr meter - porto kommer i tillegg.
Bånd nr 2 - Brun - rysjet chiffon, med fløyelsbånd og perler - Nydelig. Kr 15 pr meter - porto kommer i tillegg.
Bånd nr 3 - Mørk brun. Ull med påsydde skinnbiter. Morsom og annerledes. Kr 15 pr meter pluss porto
Bånd nr 4 - Antikk, håndlaget indisk bånd. brun og beige. Denne er bare et syn.. Kr 25 pr meter - pluss porto
Bånd nr 5 - Antikk indisk håndlaget. Flettede gulltråder med paljetter. Kr 15 pr meter - porto kommer i tillegg
Bånd nr 6 - Håndlaget, antikk i fra india. Blå med paljetter. kr 15 pr meter. - porto kommer i tillegg.

Hvis du har lyst å kjøpe noe av dette send meg en mail - mowesth@online.no
Når det gjelder porto satser jeg på smartpost. Det ble da 11 kr uansett hvor mye du kjøper.

2 kommentarer:

Catrine sa...

Båndene kom i dag og de er superlekre! Takk for handelen! :)
Ha en fin helg!

Elisabeth sa...

Hei hei.. Det kommer opp en feil mld når jeg skal sende deg mail.. jeg kunne tenke meg å kjøpe 2 m av nr 1 og 2..
Min mail adr er bettisfa@start.no
kjempe masse fint i bloggen din..
vennlig hilsen Elisabeth