torsdag, februar 08, 2007

Senker skuldrene...

Ja så var jeg endelig hjemme igjen. 25 timer tok reisen hjem i fra California. Det var drygt, men joda den utrolig lange reisen var verdt turen.


Jeg kom hjem søndag ettermiddag. Tirsdags og onsdags kveld hadde jeg fullbookede kurser i scrapshop butikken. Hadde lovet å vise frem litt nyheter og lære dem noe nytt - mandagen var rimelig hektisk ja - så vidt jeg hadde tid til å gå på jobb:)


Det er lenge siden jeg har vært så nervøs før et kurs. Tror jeg klarte med ok - koste meg i hvertfall selv- hadde noen aldeles supre damer på kursene.


At det i tillegg var MYE å ta tak i i stallen, og jeg har en hest som står og absolutt skulle vært trent.. ja det hjelper jo litt på blodtrykket...


NÅ, NÅ, NÅ er det helg!! fri fra jobb fredagen. Ute er det 10 cm søn og frost. I morgen melder de SOL - halleluja som jeg skal kose meg!!

Har en bunke med nye ark som roooper og ber meg om å leke med dem...


Favoritten tror jeg jammen meg at er Melissa Frances - noen adre som har et sett av disse liggende klar til klipp og lim?? ædda bædda:)

Ingen kommentarer: