onsdag, februar 28, 2007

Du Maia, du Maia

Vi ler mye her i huset for tiden. Maia har virkelig begynt å underholde oss - på høyt plan. I dag måtte jeg hente fotoapparatet. Hun hjalp meg å rydde i stuen. Insisterte så på at det var hun som skulle støvsuge. Når jeg kom inn i stuen var hun i full sving. Samtidig som støvsugeren hylte og uuuulte - ja vår støvsuger uuuler- pratet hun i lekemobilen. Den ringer hele tiden, et himla mas... sukk... alle de meldingene hun må svare på.

Etterpå var hun med pappa ut i fjøset. Mens pappa var i sauhuset kom hun løpende - du må komme med en gang.. oki.. hva har skjedd. "ei ku har komt seg laust, hu kveltra trillebårå, å sprang nerøve veien"
Historien var kansje litt vanskelig å tro, men pappa gikk nå nedover veien for å se etter kua...
Da slår hun seg på lårene og ler.. "hahaha, nå lurte eg deg godt"
En ting er sikkert - jeg kommer ikke til å gå tom for ider til LO er å scrappe når Maia er i det humøret her med det første:)

Ingen kommentarer: