onsdag, februar 28, 2007

Scrappeti scrapp

I dag er det jammen meg kosedag igjen... Har somlet meg til å ta bilde av min siste LO. Ville ha med mange bilder, og vise annsiktsuttrykkene til Maia. Denne LO en var det veldig kjekt å lage. Har brukt de nye papirene i fra Cosmo Cricket samt en transparang fra Hambly.
Snøfnuggene er kuttet med CR og embosset med blankt embossingpulver - resten sier seg vel i grunne selv.


Nå må jeg se å komme meg vekk fra denne PC en - fyttikatta hvor mye tid jeg kan prestere å bruke forann denne skjermen.
Dyrlegen er på vei bort til stallen - Monroe skal ha vaksine. Som vanlig i siste liten - får han den ikke i dag, ja så får vi ikke vise han til kåringen neste helg. Huff som jeg gruer meg.. først vaske , vaske og vaske han i flere dager. Så den sykt lange kjøreturen til Toten. henger over fjellet på denne tiden.. jajaja.
Når jeg i tillegg er 99,5 % siker på at han ikke blir kåret - er det litt sånt at jeg lurer på hvorfor i all verden jeg gidder. (Skru av pessimisten Mona - det blir jo kjekt!!!)

Ingen kommentarer: