tirsdag, februar 27, 2007

Striskjorte og havrelefse...

Jaja, så var vinterferien over... Har en følelse av at fri ukene går mye raskere en alle andre... snodig...
De siste dagene i feriene var vi med noen venner opp til hytta deres på Gullingen. Mona og snø er forsåvidt ingen super kombinasjon... heldigvis var snøen så hard at jeg kunne gå på beina. Ski har jeg ikke - og har lovet med selv dyrt og hellig at det ikke skal på beina mine. Det er faktisk sant at ikke alle nordmenn er født med ski på beina - jeg er en av dem. Jeg får det rett og slett ikke til.
Maia derimot har nok fått innblandet noen andre gener. Det var hennes andre gang på ski - og jammen meg fikk hun det bra til. Litt knall og fall ble det selvfølgelig, men hun reiste seg tolmodig opp igjen for å prøve på nytt. Siste dagen klarte hun å renne ned en slakk bakke uten å dette!! At hun i tillegg forlangte at faren skulle sette opp et lite hopp til henne sier vel kansje litt om selvtillitten. Ikke det at det var særlig velykket - sikkert pappa som ikke kan lage hopp:)
Jeg tok bilder... en god del bilder... drøye 400 stk var det vist på minnkortet når vi kom hjem.... hihihi

Scrappingen går det som det suser med. Veldig kjekt når jeg har så mye nye ark og dupeditter å leke med. Det jeg enå ikke har fått kommer nok snart inn i butikken - kan bli en dyr vår:)
Skal se om jeg ikke får somlet med til å ta bilder av LO ene seinere i dag.



Ingen kommentarer: