lørdag, februar 10, 2007

Koos...


Endelig var det helg!!! Ute er det bitkaldt, snø og sol.

Maia har vært i barneselskap - så mamma fikk noen timer "fri" De ble tilbrakt i stallen møkking og vannbæring må til selv om det er helg. Er i grunnen deilig å få bruke kroppen litt igjen etter at det har vært minimalt med fysiks arbeid de siste 14 dagene. Helt sykt, men jeg merker at jeg blir fortere sliten... En kropp i forfall??

Fant ut at det var på tide å få tatt noen vinter bilder - så vi lurte oss en liten tur opp i bakken for en liten foto session. Maia er tydelig 4 år nå. Hun har begynt å possere med arrangerte og kunstige smil når vi skal ta bilder - ikke akuratt det mamma er ute etter da men..

Ellers er jeg i full gang med scrappingen. Var så ivrig på å komme meg i gang med nye ark og dupeditter at jeg presterte å begynne på to LO er på en gang. Den ene er snart ferdig, må bare tekste... sukk jeg er ikke så glad i å tekste.... Er redd jeg havner på sofaen med popcorn i kveld, men skal prøve å kjempe i mot:)

Ingen kommentarer: