torsdag, februar 22, 2007

Jaja,jeg er i live!!!

Etter litt press i fra Tasta føler jeg at jeg bare MÅ legge ut noe her nå. - Noen som føler seg truffet?? hæ?? tihi...


Har Vinterferie... åååå deilig... De første dagene tilbrakte jeg i stallen, stallvakt er hardt, men kjekt arbeid. Når kvelden kom flata jeg ut på sofaen.

De to siste dagene derimot har Maia vært i bhg - og mamma, ja mamma hun har storkost seg inne på scrapperommet!!! Eneste skjæret i gleden er at jeg har fåt et hersens virus på den stasjonære PC en min. Ikke f.. om jeg får det bort. Så her sitter jeg og trykker for harde livet på laptopen. Heldigivs at jeg har den, ellers hadde hele vinterferien vært ødelagt....


Har scrappet ja... Laget først en bunke med kort.. må ha et lite lager, siden jeg er håpløs til å planlegge og lage kort til hver annledning. Etterpå har jeg laget to LO er til månedsscrappen. De kan jeg jo ikke vise dere enda - skal poste den litt seinere. En LO med noen av de nye arkene som kommer inn i butikken har det også blitt - legger den med her.


Nå er det bare et par dager igjen av ferien. Vi skal en liten tur med venner opp til Gullingen. Ski er jo ikke akuratt min greie, men de har lovet meg å få låne truger - så skal jeg ta bilder, masssse blider. Maia påstår at hun skal gå på ski.. jojoj, vi får nå se. Faren er jo at hun allerede er flinkere en meg. Gleder meg til å reise litt på tur i hvertfall.


takk for i dag!

1 kommentar:

Annette sa...

Nyyydelig LO!
Mi laik :-)
Håper dere får noen fine dager i snøen!