onsdag, januar 31, 2007

tittei!!

Endelig får jeg blogget litt her. Selvsagt fikk jeg ikke til å få min PC på nett - så jeg må låne Elisabeth sin. Når jeg i tillegg har hatt feber, snue og kvalme, ja så har min interesse for internett vært lik null. Forbaska typisk at jeg skulle bli syk nå. Første dag messen var åpen måtte jeg spise 4 paralgin.. og 8 paracett for å holde meg på beina - å nei jeg pleier aldri å spise piller. Men nå bare måtte jeg - for jeg kunne ikke gå å legge med første dag messen var åpen Jaja, nok klaging!!!

Vi har det aldeles helt fantastisk!!!!!!!
Har shoppet utrolig mye fint. Kommer nesten til å bli en aldri så liten tolmodighetsprøve å vente på at det skal komme inn til butikken. Heldigvis har vi fått med oss en del vareprøver. Har sittet her nå i kveld og fordelt litt ark til de forskjellige på DT til scrapshop - dæven døtte nå skal vi kooose oss altså!!!
Nå har jeg vært på 10 kurser. Mange utrolig bra. Karen Russel og hennes transparanger står vel kansje øverst på listen. Havnet også på et kurs om akrylmaling. Der lærte jeg masse nyt - dette kan absolutt brukes i scrappingen. Kansje jeg skal dele litt med dere ved en seinere annledning. Elles har jeg vært på kurs med flere "scrappe kjendise" .... noen av dem ante jeg ikke en gang at var kjendiser før jeg såg at det var deres navn so sto på papirene vi fikk utdelt. Oki så er kansje ikke dette kjendis greiene noe for meg...

Nå kommenterer Elisabeth at jeg skriver mye... så kanse det er nok pjatt...

Legger opp litt bilder - blanda.... så kan dere se litt hvordan vi har det!!!

(så må jeg bare - sånt for å formidle til heimen skrive at jeg ikke har mere penger igjen på mobilen - så jeg kan ikke ringe mer-(Hvis ikke noen skulle finne det for godt å lade kortet mitt da;))


Endelig fremme i Los Angeles - gjett hvem som har den største kofferten??? Og gjett om den kommer til å bli alvorligt full når vi kommer hjem....
Før vi reiste var det noen som fyrte veldig opp om at vi måtte få tatt bilder av oss i lag med kjendiser. Jeg syns sånt er sykt flaut. Her presterte Elisabet å få meg oppstillt i lag med Elsie Flannigan (De nye seriene hun har laget til KI var kanon kule!!!)
Her er Elisabeth i gang med en Make and take der Elsie forklarte hva vi skulle gjøre.
Enda en make and take... oki så har vi ve gjort noen av disse. Det er så utrolig godt å få satt rompa si nedpå litt av og til
"Dagens fangst" Her er hva vi hadde med oss hjem i kofferte på dag 2
oki... vi har bedrevet noen syke forsøk på å ta selvportretter... Viste dere at den som holder kameraet svært lett får dobbelthake på bildet?? Derfor har jeg her tjuvlånt et som Elisabeth har tatt;)
oki... første dagen her vågte vi så vidt å gå over veien!!! Sjekk dette krysset - sånt ser alle veikryssene ut. 3 og 4 felt hver vei. Sykt mye bil, og de kjører FORT!!!
Utsikten fra taket på hotellet, Det dere ser i bakgrunnen er en liten del av Disney World. Vi ser venvittig mange overlykklige, og slitne barn her.
"vinkveld"
5 minutter etter at vi ankom hotellet..... Begge to flatet ut på hver vår seng, med hver vår PC NERDER!!!!!!
joho - nå har jeg vært flittig pike nå!!!
adjos amigos!!!!!

1 kommentar:

Annette sa...

Wuuuuhuuuu!!!!
Endelig litt bilder til ei bildehungrig berte i hjemlandet! :-)
Du kan ikke ha vært mye god den første dagen, stakkar.
MEN tydeligvis ingenting som stopper deg når du først har bestemt deg for noe *knis*
Gleder meg til å se hva dere tar med hjem i koffertene!