søndag, oktober 29, 2006

Regn, regn og regn...

Jada jeg vet at jeg klagde når det var for mye sol også - men hvorfor skal det ingen ende ta når slusene først åpner seg?? Hadde det ikke vært for at jeg syns synd på hestene som går ute i dette været - ja så hadde jeg kansje syntes at det er er flott være å være inne i da..

Hadde liksom store planer om å komme meg ut på tur med Maia å få tatt noen flotte høstbilder - nå begynner det å haste før alle de bilde blandene har fallt av trærne. JEG VIL HA EN DAG MED SOL!!!!!

Har hatt litt tid til å scrappe denne uken. Så smått begynt på litt julegaver, laget en lLO til Månedsscrappen, en til DT oppgave og fullført denne LO en begynte jeg på på Moi, men har ikke somlet meg til å gjøre den ferdig før nå. Den er helt på tur når det gjelder ballangse og design, men nå får den være som den er.



Siden det ikke er vær til å være ute i tilbringer jeg mye tid her ved dataen. Fant ut at
Jason Gaylor har lagt ut noen nye brushes - de måtte selvsagt lagres - han er en av heltene mine når det gjelder brushes.


Ingen kommentarer: