mandag, oktober 16, 2006

Hektisk høstferie






En av de store fordelene med å være tilbake og jobbe i skolevesenet er feriene:) Nå er høstferien overstått - å påstå at jeg er uthvilt vil være å lyge. Først helgen på Moi... Mandag denne uken var fæl. Da måtte jeg kjøre avlshingsten min til slakt. Gode, gode Herkules har gått og hatt vondt i en fot. Jeg fikk diagnosen og beskjed om at det var fint lite dyrlegen kunne gjøre med han. Ja når man har tatt på seg å være leder for et dyr, må man også ta de harde avgjørelsene og konsekvensene. Herkules har det bedre nå.

Onsdag dro vi på tur i lag med Elisabeth og Mikal. Båten over til Danmark med lånt Mercedes og hestehenger. Først "litt" shopping - og så et besøk hos Torger utenfor Hamburg for å hente en hoppe til Elisabeth. Etterpå en tur innom Stutteri Tinka for å hente Lacoste. Et føll jeg har kjøpt sammen med Elisabeth. Det ble mye kjøring. Men oi så mye flotte hester vi fikk sett, for ikke å snakke om at vi er godt fornøyde med innkjøpene våre.
Lacoste må stå i "karantene" hos Elisabeth i to døgn nå - gleder meg veldig til han kommer hit etterpå. Han er på en måte Herkules erstatning for meg.

Har lagt med et bilder av Maia og Herkules samt et av Lacoste sammen med mammaen sin. Får det ikke helt til for meg å plassere bildene i den rekkefølger og der jeg ønsker - men det kommer vel etter hvert:)

Ingen kommentarer: