lørdag, oktober 21, 2006

Home alone..





Eller i hvertfall nesten da. Magnar er på fjellet IGJEN, og leiter etter mer sauer. Å, gu så lei jeg er av de sauene. Ja, ja.. vi jentene har nå murt oss inne hele dagen i regnværet. Huset såg ut som om noen hadde sluppet inn en tornado. Dagen begynte med at Maia listet seg ned i dag morres og begynte på middagen!!! Melk og grøtris oppi en gryte.. uff som det såg ut. Heldigvis hadde hun ikke skrudd på komfyren.Tullemor har vært veldig flink og ivrig og hjulpet mamma. Både med å rote og rydde. Har tatt noen bilder av scrapperommet mitt i dag. Legger ut noen av dem jeg.Her tilbringer jeg jammen meg en del timer i løpet av døgnet. Har ikke hatt tid til så mye scrapping de siste ukene, men i kveld skal og må det skje noe.. skal bare trykke litt på PC en først.. som vanlig...

Ingen kommentarer: