søndag, november 12, 2006


Jakten på det perfekte høstbildet fortsetter. Skal det bli perfekt, ja da må det i mine øyne være sol. 3 ganger i det siste har vi stått klare til å løpe ut i solen. Innen jeg har rukket å få på kameraet har solen imidlertidig stukket av igjen. Blir ikke helt det samme med striregn.. grrr... Nå gir jeg opp. Dette bildet jeg legger med er vist det nermeste

vi kommer i år.

Den siste uken har vært veldig travel. Jobb, besøk fra barnevernet ang jobb (gjett om vi måtte rydde litt først:) Diverse dulling og stulling med hestene samt litt dataarbeid som har ligget og ventet på meg.

Forige helg var jeg på Bømlo i lag med 3 veninner. Scrappet og koste oss med god mat. Satt så mye på rompa at jeg ble helt støl!! tihi, er det ikke deilig!

Neste ukes jobbing blir nok ikke mindre. Da skal jeg jobbe en del ekstra for å spare inn fri til jeg skal til USA på scrappe messe. Dæggeren det gleder jeg meg til. Det er ikke få tusenlapper visa kortet til scrapshop.no skal bli loppa for!!

Ingen kommentarer: