tirsdag, oktober 17, 2006


Endelig.... Til tross for at jeg er fullstendig klar over at jeg snart vil være drit lei av alt asken og driten som følger med inne i huset av ved fyringen kooooser jeg meg i dag. Det er noe eget med et hus som er oppvarna med ved. I dag er første dagen vi fyrer. Maia og pappa har lødd ved inn i byslaget, og mamma, scrapperen mamma tok selvsagt bilder. Snakk om god unskyldning til å se på mens andre jobber!!!
Legg merke til panneluggen til Maia.. Jeg trodde hun hadde klippet seg selv, og var klar til å kjefte. Spurte heldigvis bestemor først.. det var vist bestemor som skulle hatt kjeft. Hun hadde stusset litt hver dag, for det var alltid noen fliser som hang ned i øynene!!!! Påstanden om at det va skjeivt fra før av, nå ja - SÅ skjeiv har jeg nå bilder som kan bevise at den ALDRI har vært
før! Takk og lov at den håret hennes vokser fort.

2 kommentarer:

Linda sa...

Gratulerer med blog, Mona! :-) Du lager så utrolig mye flotte LOer så det blir kjekt å få følge med her.

Hilde sa...

koselig å se at flere har fått seg blogg.
Jeg beundrer deg som scrapper og gleder meg til å se mye fint her inne.!!