torsdag, oktober 05, 2006


Endelig er det høst. Det høres ikke bra ut, men jeg var rimelig dritlei av denne sommervarmen nå.
Siden jeg skal på scrappetur til helgen har jeg denne uken gjort noen desperate forsøk på å få tatt noen litt nye og kjekke bilder å kose meg med til helgen.

Hvorfor er ungen min aldri i ro???
Hva hjelper det å ha dyrt og flott foto utstyr når skogen er mørk - så lukkertiden blir treg... og Maia - ja hun er jo borte før jeg rekker å fyre av. I beste fall ender jeg opp med slike bilder som dette.

Sukk...

jaja - fargene er i hvertfall nydelige. Høsten, og våren er mine absolutte favoritt årstider.

Scrappetur ja.... jeg må nesten bare nevne det en gang til. Gleder meg så sinnsykt. En hel helg på Moi hotell, sammen med trivlige scrappedamer. Har vært ferdig pakka i et døgn jeg nå - og reiser ikke før i morgen tidlig.

Ingen kommentarer: