lørdag, mars 15, 2008

Tagget....

oki da...
Tror jeg har blitt tagget mist 3 ganger nå.. og har valgt å late som om jeg ikke har sett det:)
Siden jeg sitter her og kjeder meg litt, ja så skal jeg heller ta å svare på denne...

4 jobber jeg har hatt: Jobba på et garveri med å berede sausekinn. Ridende guide til Preikestolen. Daglig leder på et innkjøpslag for bønder. Beredskapshjem for ungdom.

4 filmer jeg har sett: Kjære vene... ser de som kommer på TV av og til jeg.. Kino tror jeg det må være mist 5 år siden jeg var på sist. Da så jeg Elling 2

4 steder jeg har vært: Favorittene er vel - California, Praha, Villinius og London

4 steder jeg har bodd: Har holdt meg i Rogaland hele livet jeg. Kopervik, Foldøy, Stavanger og Nedstrand.

4 TV-programmer jeg ser på: Hotell Ceasar (jepp hver eneste episode på web tv) Farmen, Norkste tallenter og så er selvfølgelig tirsdagen hellig med Fruene eller Grey's

4 radioprogrammer: Radioen er kun på via klokkeradioen om morgene. Da er det NRK Rogaland. Jeg liker i grunnen å ha det stille rundt meg.

4 favoritt matsorter: BIFF, Nachos, stroganof gryte og pastasalat

4 steder jeg gjerne skulle vært nå: Drømmer om en tur til Russland. Ja og en tur til England / Whales for å shoppe hester. Kunne også tenkt meg å vært i Sveits og på Island. Reisemål med sol og varme er helt utenkelig, jeg reiser ikke for å late meg, men for å oppleve.

4 neste som er tagget er: INGEN!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

eu também. podes crer...