torsdag, mars 27, 2008

Hverdag igjen...

Ja da var jammen meg påsken over - og vell så det. Jeg opplevde vel det man kan kalle en skikkelig langfredag.. og resten av påsken. Skjærtorsdag kom det masse våt snø - så mye at telefon linjen min datt ned. Telenormannen kom ikke før på onsdag... himmel og hav jeg hadde abstinenser ja!!!!

Ellers er det deilg med hverdag igjen. Har fått gjort litt av hver som har hengt over meg en stund. ENDELIG er platen over kjøkkenbenken på plass - fyttifabian for en jobb.. måtte flytte de elektriske ledningene - og jeg kan skrive under på at det ikke var lett å feste dem igjen. Ikke ble jeg helt fornøyd heller.. ble liksom litt for moderne og kaldt. Dessuten mangler det litt dilldall og krimskrams - maksimlismen lenge leve!!!

Kjøkkeninnredingen er gammel - sikkert 30 år... jeg er vel ikke helt typen som ser vitsen i å bruke tusevis på en ny innredning så lenge den gamle er like hel - det får holde med litt maling og nye knotter.
Er fornøyd med trekkassen på kjøkkenbenken da.. den er perfekt til å stue vekk alt papirrtet til Magnar oppi - og har krukker til å sette redskapene i fra seg i.
Nå surfer jeg som en gal for å finne de perfekte knottene til grytekluter og en tørkerull holder som det står Mona på... ikke lett gitt...



Hyllene over vasken har også fått siste finish... selvfølgelig ble ikke det heller helt som jeg hadde tenkt meg. Akuratt som det er for langt fra den øverste hyllen og opp til taket???
Måtte bare ta med et bilde av de gamle sukker skålene mine... Jeg kan ikke har vært stort mer en 13 år når jeg kjøpte den første av disse på et loppemarked - har nok alltid vært litt hekta på gamle søte ting jeg... Ute er det fortsatt snø.... sukk.... Jeg var jo bare i den vårstemningen her før påske - og så kom dette marerittet...
Fikk i hvertfall berget inn noen greiner med hyll - så er det da vår på kjøkkenet i hvertfall


2 kommentarer:

Kathrine sa...

Så pent kjøkken du har!

Maya sa...

Så flott kjøkkenet ditt har blitt...morsomt å se at stilen på kjøkkenet er litt samme stil som du har på LO'ene du lager...særlig det bildet av kjøkkenbordet :-)