søndag, mars 30, 2008

er i siget;)

Jeg har virkelig storkost meg inne på scrapperommet denne helgen. Plutselig fikk jeg bare en syk trang til å gjøre noe... Satte Janis Joplin (jupp, det eneste jeg liker med hasjen er musikken;)på på bonn gass.. åsså bare gjorde jeg noe. Tenkte ikke - bare putta på det jeg ville ha med. Fikk laget disse to lerretene. De er ganske små - 7x7" tipper jeg.
Har brukt en god del forskjellige teknikker.. medium med hvit maling smurt gjennom blonder danner bakgrunnen. Skriften er transparang som er formet med varmepistolen. Bildet av maia er overført fra papir til maling, og har fått et lag med glossy oppå etterpå.

Hadde det veldig gøy når jeg laget dem.. kansje en smule overdrevet.. men hvis jeg bare finner den perfekte plassen på veggen til dem nå, ja så tror jeg de skal passe godt inn. Bildene er helt håpløse, men jeg gidder ikke ta nye;)






Etter rammene satte jeg i gang og laget en Lo... samme leksa.. bare lagde den - uten å tenke. Er ikke sikker om jeg vil vise den fram helt ennå - tygge litt på det:)

Men i samme slengen som jeg tok bilde av den, fikk jeg tatt bilder av Loer som har vært ferdige her en god stund. Tilltak å ta bilder av dem;) Så her er de:


3 kommentarer:

Maya sa...

Gosj så mye lekkert du har kreert her da!! Jeg fatter ikke hvordan du greier så med så mye detaljer og likevell får det til å se så samstemt ut. Virkelig lekkert altså!

Lisbet sa...

Det er en award til deg i min blogg!!

Anonym sa...

Hei Mona!
Kom over bloggen din ved en tilfeldighet og maa si at eg e mektig imponert! Du e kjempeflink tel det her, og saa produktiv da!

Kreativt og originalt arbeid, arti aa lese blog postan dine. Og Maya, saa soet ho e! :-)

Keep up the good work!
Klem fra Merete i Amsterdam