tirsdag, mars 18, 2008

Noen LO er

Det har gått litt i surr for meg med tanke på hvilke LO er jeg har vist frem her og hvilke jeg ikke har. Kom på at denne "Felix" har jeg i hvertfall ikke vist. Den var med i siste nr av "Vi Scrapper" Kansje litt enkel til meg å være, men jeg har fått det sånt for meg med det lit romantiske og sarte. K&Co er jo bare het nydelige - håper virkelig de kommer med noen nye Mona ark snart.

Legg merke til prima blomstene.. JEg har brukt prima blomster!!!! Det er ikke hverdagskost, egentlig kan jeg ikke fordra dem, men disse var litt søte siden de var litt mer "bling" Og her er enda en med K&co ark... pynt i fra Prima (det er bare blomstene jeg ikke er glad i , pynten er RÅ) Tøtta hadde sminke på for første gang - rimelig stolt og fornøyd ja.
Ellers har vi tilbrakt de to siste dagene på fjellet - hyttetur til Gullingen. I know - ikke helt Mona det heller. Og bare så dere vet det, jeg hadde ikke ski på altså! Men å kose seg i solveggen med sjokolade og kaffi - det kan jeg like! Nesten så jeg klarte å glemme at det garrantert dukket opp noen nye grønne vår spirer hjemme.

Gleden av å se ungene koose seg, og Maia som suste rundt på ski med et digert smil, ja den varmet nesten like godt som sola. I dag imponerte hun stort med å sette avgårde mot hoppet som var laget til store unger og voksne.... og etter noen forsøk klarte hun til og med å stå på beina!

Litt asosial men morsom kvelds underholdning hadde vi også - "rød snø" på DVD - Husker hvor utrolig skummelt og spennende jeg syntes det var når det gikk på TV - og jeg fikk lov å være oppe å se på det. Så skummelt syntes jeg nok ikke det var nå, men serien var jo herlig og god da! *nostalgi*

Nå venter senga.... slitsomt å sitte oppe halve natta å se på film mens man døtter innpå med påskegodter:)

Ingen kommentarer: