torsdag, januar 11, 2007

Enda en LO


Endelig er jeg i siget igjen på scrappefronten. Har gått forferdelig tregt med meg de siste mnd. Tenk to uker juleferie, og jeg tilbrakte ikke så mye som en eneste kveld på scrapperommet!!!
Denne LO en er til BOM. Digger mønsterarkene i fra Karen Russel som har bølgete kant.
Ellers er jeg begynt å glede meg noe sinnsykt til CHA messen. Skal avgårde i lag med scrapshop Elisabeth - Arnaheim California - YES!!!!
Kan det bli bedre en å gå rundt i 3 dager å bare handle, handle og handle nyheter? Joda - litt bedre blir det for vi har meldt oss på en haug med kurs også. 10 stk hver. Bla med Karen Russel og Tessa (ett eller annet) i fra Junkitz. Var på messen i fjor også, og det eneste jeg angret på var at jeg ikke hadde meldt meg på nok kurser. I år derimot!!!!
For å toppe det hele skal vi være igjen noen dager etter messen og bare KOOOSE oss. Spørs om det blir noen bikini på stranden med oss - sulfidene. Men vi må vel se oss litt rundt!

1 kommentar:

Annette sa...

Og jeg har jo ikke lyst til å bli med på en slik USA tur i det hele tatt... :-P

Håper dere får en sinnsykt kjekk tur! Og ikke minst... at dere får shoppa masse knask til butikken.