fredag, januar 05, 2007

Har ikke glemt deg altså....



Godt Nytt år!!


Har drøyd å poste her inne et par dager nå. For det første skjer det veldig mye rundt meg, og for det andre hadde jeg tenkt å få lagt ut bildene av de siste LO ene jeg har mekka.


De siste ukene har det vært veldig mye hest. Sammen med en kollega tok jeg denne uken over driften av en stall med 30 hester oppstallet. Med disse følger det jo også 30 ungjenter - alle med sterke meninger og gode argumenter.

Men de er jo så kjekke, å drive stall er slitsomt, men man får mye igjen!


Nyttår feiret vi i Stavanger. Jeg er ingen tillhenger av denne maniske rakett oppskytningen. Man kan regelrett se tusenlappene bli omgjort til kruttrøyk og svovellukt. For ikke å snakke om alle dyrene og småungene som er ufattelig redde.

Men joda jeg er jo ikke verre en at jeg syntes det var et flott syn å stå oppe på Tastaveden og se på alle rakettene kl 12. Ufattelig mange. Maia rigte til søskenbarnet sitt her hjemme på Nedstrand og fortalte at hu så minst 1000 - det nektet han å tro på:)

1 kommentar:

Annette sa...

Happy new year!!!

Så det er derfor du nesten aldri er pålogga MSN lengre?!
Hest, hest, hest!
Og nå når jeg har hatt ferie og mulighet til å jabbe....
Ja, ja... vi får ta det igjen en annen gang :-)

Kjempeflott rakettbilde og herlige Maia som hadde sett minst 1000 raketter *ler*