lørdag, desember 02, 2006

Drømmehelg!!!!!

Denne helgen har jeg gledet meg til. Maia er på hyttetur med bestefar og Kirsten. Ergo - jeg kan gjøre nesten hva jeg vil i to dager!!!!!
Planen er å bure meg inne og kose meg med adventspynting og scrapping. Skulle liksom komme meg opp tidlig - så jeg fikk mest mulig ut av dagen. Alikevel var det ingen overaskelse når jeg våket 11.30... jadda.. jeg er flik til å sove lenge.
Det var endelig så pass vær ute at jeg fikk tatt bilder av de siste ukenes produksjon. Disse LO ene er i 9x9 tommer. Skal inn i albumet som maias oldemor skal få til jul. Håper hun liker dem.

Her har jeg brukt papirer fra Autum Leaves. Det store hjertet er laget av mange kuler med silkepapir - sånt som vi gjorde i bhg. Sprayet på litt rødt blekk etterpå. Tekst kuttet med Craft Robo vennen min.
Her må jeg innrømme at jeg ikke husker hvor arkene kommer i fra. Snøfnugg og tekst kuttet med CR

Denne Lo en er veldig inspirert av den fraske damen jeg nevnte forige gang jeg blogget. Har bare pøst på med dill og dall. De fleste arkene er fra Autum Leaves - har fått helt dilla på dem for tiden. De er rett og slett perfekte til collage stilen

Ingen kommentarer: