tirsdag, desember 12, 2006

Drømmedag

I dag er Maia 4 år.. Det har jo vært feiring hele helgen, så i dag fikk hun ta seg en tur til farmor.. og mamma, ja hun fikk annledning til å være alene hjemme!!!

Endelig en dag der jeg kunne mure meg inne på scrapperommet uten å ha dårlig samvittighet over ting som MÅ gjøres. Hoi, som jeg har kost meg. En del tid ved PC en, men har også fått laget ferdig pakkelappene.
Her er et lite utvalg av dem. Går mye i gullkarting - digga den. Dessuten hadde jeg en aha opplevelse. Det går ann å klemme ut QK figurer i filt. Se på pepperkakene! Gull embossing med glitter i er nyinkjøpt i år - det ble faktisk bedre en jeg hadde forventet - akuratt passe glittrende:)
Ellers fikk jeg begynt på en LO med bryllupsbildet av mamma og pappa - får se hva jeg får gjort ferdig av den i kveld - er jo Greys Anatomi på TV. Dessuten har jeg et par med sokker som må strikkes ferdig før jul. Til nå har jeg strikket 3 cm av føste sokk....

Ingen kommentarer: