lørdag, november 25, 2006

Inspirasjon


Nå er jeg i full gang med julekort og julegavene. Skal heldigvis ikke sende så mange kort, må innrømme at jeg fort blir lei av å lage dem, dessuten er jeg sååå treig. Bruker en liten evighet på ett kort.
Årests scrappete julegaver er album. Scrapper i 8x8 og 9x9 til noen familiemedlemmer. Må innrømme at jeg sliter. Huff, så vanskelig det er å lage i mindre format en 12x12.

Den siste LO en jeg lagde i 9x9 er alvorlig fæl! Nei, jeg overdriver ikke!!
Heldigvis er bestemor ikke så skarp i blikket lenger:)

Etter en fullført, og heller misslykket 9x9 LO tok jeg meg en surferunde.
Kom over en fransk blogg. Oki, så forstår jeg ikke så mye av hva dama skriver, men oi,oi oi som hun kan scrappe. Iggydodie er ABSOLUTT verdt å besøke!!!

Vel, da får jeg se å komme meg vekk i fra PC en... litt husarbeid hadde ikke skadet. Plutselig og før jeg vet ordet av det er det jul her. Kan liksom ikke begynne å pynte før det er nyvasket.

Ingen kommentarer: