søndag, desember 10, 2006

bursdags jente!!



Ja så er jeg altså snart mamma til en 4 åring. Bare to dager igjen nå, så er det den 12 - og Maias bursdag. OK, veldig klisje, men det er jo helt utrolig hvor fort tiden går.
Denne helgen har vi brukt til å feire tullemor. For første gang fikk hun ha barneselskap. 7 "tamme" 4 åringer amokk inne i huset i 2 timer. Maia var i himmelen. Dagen etter toppet vi det hele med å ha resten av familien på besøk. En travel, men veldig kjekk helg. Bare det å se gleden lyse ut av øynene på jenta er vel verdt strevet.

Den størtste hiten på gavebordet var nok baby dukken. Den er nesten "levende" Gråter til den får flaske eller trøst. Og pludrer fornøyd når den har fått rapt etter maten. Lille mammaen tar morsrollen svært alvorlig. Ikke fritt for at vi måtte dra litt på smilebåndene nei:)

Siden jeg har bursdag selv den 13- fikk jeg "hintet" meg til å få min pakke også i dag. Min kjøre har prestert å kjøpe et stilig lite fotoapparat til meg. Ikke stort størren en en mobil - helt perfekt å drasse med seg i vesken - når det kan være litt domt å dra på speilrefleksen. Canon ixus i7 heter vidunderet. Skal nok leke litt mer med det i morgen ja!!

Nå kan roen senke seg i huset. Er ferdig med julevask og julepynting (untatt treet da så klart)
Nå skal jeg kooose meg og nyte at dagene går mot jul!!!
Scrapping er vel en av de tingene som står øverst på to do listen!

1 kommentar:

Annette sa...

Gratulerer så mye med den store, lille jenta di!:-)
Hun så storfornøyd ut på bildene.
Er rart hvor sentimental man kan bli på ungenes fødselsdager *ler*

Benytter sjansen til en aldri så liten forskuddsgratulasjon til din "langt-over-tretallet-dag" :-P
Og ja!!! Jeg er supermisunnelig på dine to kameraer! Jeg har ingen *snufs*
(Gi meg et mannfolk som kan kjøpe kamera til min bursdag *knis*)