tirsdag, november 14, 2006

Oppussing...

Oki så er vel kansje ikke oppussing min sterkeste side. I vår var jeg å kjøpte maling for å begynne på gjesterommet. Malte halve rommet.. og så har det stått sånt helt til nå.
Jeg fant ut at gjesterommet er en del større en rommet Maia hadde - så nå skulle det lages nytt til henne. I og med at vi får overnattingsgjester til jul - ja så måtte det blir ferdig før det.

Gulvet var et problem. Et alvorlig stygt teppe måtte ut. Laminat var uaktuellt siden gulvet er så skjeivt. Gulvbelegg?? Joda - men hvordan får det med meg hjem i min lille blå?? Dessuten er jeg jo alvorlig lat - listene måtte i såfall av. Det enkleste er jo maling. To strøk med rødt - og så blomster malt etter fri fantasi - woila. Maia er super stolt. Hun var faktisk så stolt at hun kvelden etter at blomstene var nylaget snek seg inn på rommet og PYNTET på dem. Grrrrrrrrr...

jaja, så måtte jeg male dem på nytt da...
Bak den rosa lift garsinen har hun fått sin egen lille lekekrok - kosebøle.
I dag har vi flyttet inn.
Tullemor er helt i ekstase!!

Ingen kommentarer: